Rósa: Jók a társak, de én vagyok a legjobb!


Rósa Dénes, a Hibernian új szerzeménye egy meccsen már túl is van Skóciában. A magyar légiós egyáltalán nem ijed meg a konkurenciától, áll a posztokért folytatott harc elébe, és azt sem tartja elképzelhetetlennek, hogy sikerül visszatérnie nemzeti tizenegybe is.

Rósa csalódást keltő wolverhamptoni időszak után újabb esélyt kapott, a Hibernian szerződtette le. Az egykori ferencvárosi futballista tudja, nincsen bérelt helye a középpályán, de állja a harcot a riválisokkal.

– Nézzetek rám, nem vagyok én még olyan öreg! A legfontosabb számomra az, hogy rendszeresen újra magas szinten, jegyzett csapatban játszhassak. Újra előttem a lehetőség, hogy megmutassam, mit tudok, meglátjuk, tudok-e élni vele. Tudom, hogy rengeteg jó középpályása van a klubnak, de nem félek, hiszen én vagyok a legjobb – nyilatkozta egy széles vigyor kíséretében a légiós a klub honlapjának. – Komolyra fordítva a szót: keményen kell dolgoznom, az az én dolgom. A konkurencia nekem is jó, hiszen jobb produkcióra sarkall, meg az edzőnek is hasznos, hiszen ezáltal megnőnek a választási lehetőségei.

Rósa szerint még az sem elképzelhetetlen, hogy vissza tudja verekedni magát a válogatottba.

– Miért ne? Bár addig még sokszor kell bizonyítanom a Hibernianban, aztán meglátjuk, meglesz-e az eredménye.

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: rósa