Koman gólt lõtt és továbbállna

A Bari 20 esztendős, ungvári születésű, de két éves korától Magyarországon, Szombathelyen nevelkedett futballistája, Koman Vladimir vasárnap 18.922 szurkoló előtt megszerezte élvonalbeli bajnoki gólját a Paleromo ellen. A dél-itáliai alakulatban kilenc meccsén immáron egy gólt jegyző futballista ennek ellenére nem igazán elégedett itáliai sorsával, ha rajta múlana nyáron már másik országban bizonyítaná kétségkívül meglévő tehetségét.

- A Palermo ellen ugyan a kispadon kezdtem, de bíztam bent, hogy később majd csak becserél Ventura mester - mondta Koman Vladimir. - A 66. percben aztán be is küldött a szokásos helyemre, azaz a bal oldali középpályás posztjára. Szerintem nem nyújtottam sem kiemelkedő, sem rossz produkciót, nagyjából átlagos játékkal rukkoltam elő. A 84. percre viszont természetesen szívesen emlékszem, ekkor szereztem ugyanis első olasz élvonalbeli bajnoki gólomat. A jobb oldalon futott a támadásunk, Alvarez középre lőtte a labdát, ahol egyik csatárunk belépett a védők közé, a másik sarokkal elém tette a labdát, én pedig 12-13 méterről, jobbal kilőttem a bal alsó sarkot. Nem véletlen a tervszerűség, tudatos, begyakorolt akció volt. Ezzel a góllal nyertünk végül 4:2-re, a lefújást követően pedig jónéhány újságnak és tévének nyilatkoztam: tudták, hogy ez volt az első gólom, így valósággal megrohantak a mádia képviselői. Ahogy a másnapi újságokban olvastam, edzőm is örült a gólomnak, külön kihangsúlyozta, hogy fontos találat volt, hiszen ezzel biztosítottuk be győzelmünket.

 

- Nem állunk rosszul a tabellán, a biztos bentmaradáshoz 41 pont kellene, ha ezt megszerezzük, utána beszélhetünk akár komolyabb célokról is. A nyáron egyébként lejár a kölcsönadási szerződésem Bariban, még nem tudom mi lesz a sorsom. Az biztos, hogy 2013-ig szóló szerződésem van a Sampdoriával, de ha rajtam múlana, továbbállnék Olaszországból. Attól függetlenül is, hogy stabil kezdővé válok-e jelenlegi csapatomban vagy sem. Immáron négy-öt éve élek Itáliában, és világossá vált számomra, hogy a fiatal játékosoknak itt nem sok esélyük van a rendszeres játékra. Igaz, a Bariban a két belső védőnk is 1988-as születésű, de a kivétel csak erősíti a szabályt. Ha rajtam múlana, a nyáron Németországba vagy Spanyolországba igazolnék legszívesebben - zárta szavait az U20-as válogatott csapatkapitánya.

Forrás: haladas.vasnepe.hu

Címkék: olaszország, koman