Kovács Péter: Büszkék lehetünk magunkra

Rengeteg futás és kőkemény meló jellemezte a Lilleström elleni 90 percet. Kovács Péter szerint büszkék lehetnek magukra, és a lényeg, hogy az Odd begyűjtötte a három pontot.

- Úgy éreztem a mérkőzés előtt és alatt is, hogy mindenki nagyon nyerni akar. Szerintem nagy értéke van ennek a győzelemnek.

Nyilatkozta a klub honlapján a bajnoki másnapján a magyar csatár, aki még mindig nagyon fáradtnak érezte magát a hétfő esti Skagerrakban megvívott Lilleström elleni bajnoki után.

- Rengeteget futottunk, de nem többet mint az ellenfél, rakkolós egy meccs volt. Ugyanakkor rengeteg hibával játszottunk, ez miatt kellett még a szokásosnál is többet rohangálni a pályán. Megérdemelt győzelem volt, amit egy jó csapat ért el jó játékosokkal. Nagyon büszkék vagyunk magunkra.

Kovács Péternek volt két nagy ziccere is, de a csatár mindkét fejese elkerülte a kaput.

- Miután hazaértem, újra megnéztem a helyzeteimet. Az első volt a nagyobb ziccer, minden adott volt ahhoz hogy a helyzetből gólt szerezzek, mégsem jött össze. Amikor még fiatalabb voltam, mély nyomokat hagytak bennem az ilyen kihagyott helyzetek. Most, hogy tapasztaltabb vagyok, már csak az számít hogy a csapat nyerjen.

- Mindig jó nyerni, már várom a vasárnapi Viking elleni kupacsatát. A mérkőzésnek bizakodva vágunk neki, és ha minden jól alakul mienk lehet az elődöntő - mesélte a hórihorgas magyar támadó.