Lőw: Két éve kinevettek, most sztárolnak

Óriási fegyvertényt hajtott végre Lőw Zsolt csapata, a Hoffenheim, amely három év alatt három osztályt ugorva jutott fel idén a Bundesligába. A falusi kiscsapat a negyedosztályból indult és meg sem állt a német élvonalig, ahol a legkisebb létszámú településként szerepelhet majd. A csapat magyar védőjét sokan kinevették, mikor a TSG-hez igazolt, ám Lőw már akkor is azt hajtogatta, hogy a csapat célja a Bundesligába kerülés.
A hoffenheimi csodával természetesen a német lapok is sűrűn foglalkoznak. Lőw legutóbb a Bildnek adott interjújában elmondta, Magyarországon sokáig téma volt két évvel ezelőtti döntése.
- Amikor két éve a harmadosztályba szerződtem, sokáig téma voltam a hazai sajtóban. Mindenki csak nevetett, de én már akkor is azt mondtam, hogy a Bundesliga a cél Hoffenheimben - mondta Lőw a színes bulvárlapnak.
A magyar játékosra és csapatára azóta persze másképp gondolnak hazánkban is, sőt, a védő még a válogatottba is visszaverekedte magát.
- Magyarországon csak nyolc-kilenc találkozónkat közvetítették élőben, de mindenkit meglepett a produkciónk. A feljutásunk óta én is sokkal többet szerepelek, legutóbb egy egyórás TV-interjút készítettek velem a szezonról - fogalmazott a hoffenheimi bekk, aki tudja, hogy nehéz feladat előtt állnak a következő szezonban.
- Mindannyian tudjuk, hogy nehéz feladat előtt állunk, hiszen a Bundesligában sokkal erősebb csapatok és képzettebb játékosok várnak ránk. A 12. helyezéssel már elégedettek lennénk a szezon végén - tekintett előre a kiscsapat egyik sztárja.
Forrás: pepsifoci

Címkék: löw