Gera: Boldog vagyok, hogy végre eldőlt a sorsom!

"A Fulham mellett végül az döntött, hogy rajtuk egy kicsit mindenkinél jobban éreztem azt, hogy akarnak. Nagyon szimpatikus az edzőjük, akivel többször is beszéltem, és azt éreztem, hogy számít rá, és nagyon szeretne a csapatában látni. A Fulham egy rendkívül patinás, nagy múltú klub, amelyről az elmúlt 48 órában nagyon jó benyomásokat szereztem."
Nagyon boldog vagyok, és nagy nyugalmat érzek, hogy végre eldőlt a sorsom. Nem kis nyomás volt rajtam, hiszen az egész életemet meghatározó döntést kellett hozzak. Több csapattól is volt nagyon komoly ajánlatom, és nem volt egyszerű a választás. Azt mondtam magamnak korábban, hogy oda kell menjek, ahol a legjobban akarnak, de ez a szempont sem könnyítette meg a helyzetemet, hiszen szerencsére több olyan klub, és olyan edző volt, ahol nagyon szívesen láttak volna, és marasztalt a WBA is.
A Fulham mellett végül az döntött, hogy rajtuk egy kicsit mindenkinél jobban éreztem azt, hogy akarnak. Nagyon szimpatikus az edzőjük, akivel többször is beszéltem, és azt éreztem, hogy számít rám, és nagyon szeretne a csapatában látni. A Fulham egy rendkívül patinás, nagy múltú klub, amelyről az elmúlt 48 órában nagyon jó benyomásokat szereztem.
A csapat játékstílusa is fontos volt a döntésemkor, hiszen a Fulhamra a "játszós" foci a jellemző, és ez azt hiszem jobban passzol hozzám, mint más kérők játékstílusa. El szeretném mondani, hogy a WBA-nál is nagyon jól éreztem magam, jól esett a ragaszkodásuk, de úgy éreztem, hogy négy év után váltanom kellett. Köszönöm a szurkolóknak, a játékostársaknak, az elnöknek, és az egész klubnak mindazt, amit az elmúlt négy évben kaptam tőlük.
Forrás: pepsifoci.hu/gerablog

Címkék: gera