Németh Krisztián: A 2. percben leütöttek


Ahogy arról korábban a pepsifoci.hu beszámolt Németh Krisztián rögtön az első meccsén bemutatkozott a Blackpool csapatában. A Championshipben szereplő együttest az elkövetkezendő egy hónapban kölcsönjátékosként erősítő magyar csatár legfrissebb blogbejegyzésében elmondja, hogy már a pályára lépése utáni második percben megtapasztalhatta, mennyire kemények az angol másodosztály meccsei, valamint hogy bár kétszer is ígéretes helyzetbe hozta társait, m gólt végül nem sikerült szerezniük.

"Azt tudtam, hogy a Championship nem lesz egy leányálom, de arra azért nem számítottam, hogy ilyen durván bekezdek. Kezdetnek ömlött az eső, és hideg volt, ereszkedett le a köd, azaz adva volt minden egy igazi, hamisíthatatlan angol partihoz. A Blackpool szurkolók nagyon jól nyomták, és szuper volt a hangulat annak ellenére is, hogy viszonylag hamar vezetést szerzett a Queen’s Park, azaz nem indult jól a dolog. A második félidő 8. percében szólt az edzőnk, hogy fejezzem be a melegítést, mert beállok.

Mire felvettem a mezemet már 0-2 volt, mert közben befújtak egy tizenegyest ellenünk, amit be is rúgtak. Az 57. percben léptem pályára és jól esett, hogy a szurkolóktól nagy tapsot kaptam. Aztán nagyjából ez volt az utolsó kellemes emlékem. Két perce voltam a pályán, az első labda jött felém, felugrottam fejelni, és úgy lekönyökölt az ellenfelem, hogy azt sem tudtam hol vagyok. Olyan érzésem volt, mintha elmozdult volna minden fogam. A kezembe temettem az arcom, és arra figyeltem, hogy ne menjek le a földre, mert azért mégiscsak vicces bemutatkozás lett volna, ha egyből lefekszem. Percek teltek el, mire rendeztem a soraimat, és megtaláltam a bírót, meg a gyereket, aki lekönyökölt, de egyikőjüket sem érdekelte nagyon az eset már utólag.

Sajnos kevés labda jött felém, pedig igyekeztem sokat mozogni, Annak örültem, hogy a pályára lépésem után mindkét gólszerzési lehetőségünk előtt én adtam a passzt, és csináltam meg a helyzetet, de sajnos nem tudtunk gólt szerezni. A végén kaptunk még egyet, így elég szomorúan zárult az este. Illetve nekem még hátra volt egy 20 perces levezető futás a stadionban, aztán pedig egy orvosi vizsgálat, mert vért köptem, meg zsibbadt az arcom, és a szemem alatt egy komoly dudor is kialakult. A Blackpool és a Liverpool orvosi stábja egyeztetett, és az lett a végeredmény, hogy a szerdai napot Melwoodon kezdem, ahol alaposan megvizsgálnak, mert mindenképpen utána akarnak járni, hogy mi lett a következménye a könyöklésnek. Az üzenetet mindenesetre felfogtam. Nekem úgy tűnik ez volt a "Welcome to the Championship!"

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: németh