Bodnár nem kapott Celtic-szerződést a születésnapjára


A Celtic vezetői a téli átigazolási időszakban elutaztak Salzburgba, hogy megnézzék Európa jelenlegi legeredményesebb csatárát, Marc Jankót, ám a skótoknak a gólvágón kívül megtetszett az osztrák listavezető jobb oldali védője, Bodnár László is. Olyannyira, hogy meg is tették az ajánlatukat, ám a Salzburg nem akart megválni két kulcsjátékosától, így a 30 éves magyar játékos maradt is Ausztriában. Ami miatt egyáltalán nincs elkeseredve, de - mint azt az [origo]-nak adott interjújában elmondta - feltett szándéka, hogy nyáron egy BL-résztvevő nagycsapathoz igazoljon.

- Csak a minap került nyilvánosságra egy osztrák újságban, hogy a Celtic a téli átigazolási időszakban le akarta önt igazolni Salzburgból. Így volt?
- Eredetileg csapatunk gólvágóját, Marc Jankót akarták megszerezni, ám azokon a meccseken, amelyeken figyelték, nekem ment igazán jól a játék: gólt rúgtam, gólpasszokat adtam, s így kerültem képbe a skótoknál. Megkeresték a Salzburgot, hogy vinni akarnak azonnal, ám a klubvezetők azt mondták, akármennyi pénzt is kínálnak, sem engem, sem Jankót nem engedik el. Bár ezzel még nincs vége a történetnek, mert úgy tudom, hogy nyáron ismét jelentkezni fog a Celtic.

Ha kíváncsi vagy a Bodnár Lacival készített interjú további részleteire, itt elolvashatod!

Forrás és fotó: www.origo.hu

Címkék: bodnár