Gera: Jobb szezonra számítottam, nem leltem örömömet és szenvedtem

"Jobb szezonra számítottam. Voltak olyan pillanatok, amikor azt kérdeztem magamtól, hogy vajon jó döntést hoztam-e (mikor tavaly elhagyta a West Bromwich Albion-t a londoniak kedvéért - a szerk.)" - kezdte Gera Zoltán.

"Négy év hosszú idő, megszoktam a légkört, a szurkolók elfogadtak, és szerettek engem, de változásra volt szükségem."

"Biztos voltam benne egy éve, hogy a Fulham-nek nem lesznek kiesési gondjai - nem úgy, mint a WBA-nak. Nagyon sajnálom, hogy a gárda a huszadik helyen végzett. Nem bántam meg, hogy csapatot váltottam."

"Nem volt könnyű visszaszerezni a helyemet az együttesben, de végül sikerrel jártam. Egyszerűen csak időre volt szükségem a beilleszkedéshez."

"Hiányzott az öröm az előző szezonból. Szenvedtem egy éven keresztül, de remélem, hogy most egy jó idény következik."

"Az Európa Ligában való szereplés miatt sok mérkőzésünk lesz, szóval biztos adódik lehetőségem arra, hogy bizonyítsam, többet tudok, mint amit eddig mutattam."

Forrás és fotó: Stopli

Címkék: anglia, gera