Csiziblog - Én magam is meglepődtem, hogy ilyen könnyed sikert arattunk


Én magam is meglepődtem, hogy ilyen könnyed sikert arattunk, de örülök neki hiszen 99% hogy továbbjutottunk és már koncentrálhatunk a következő körre.
Az előbb néztem a sorsolást, vagy a Tromsö vagy pedig a Dinamo Minszk lesz az ellenfél!
A meccsről meg annyit, hogy amint megrúgtuk az első gólt, addig is sok helyzetünk volt, bármelyik percben gólt rúghatunk volna és amint megszületett az első utána már az volt a kérdés, hogy mekkora gólaránnyal tudunk nyerni!
Örülünk nagyon a sikernek!
A visszavágora is ugyanúgy keszülünk mintha 0-0 lett volna a vége és egyben készülünk a jövő heti bajnoki rajtra is.
Az NK Zagreb csapata ellen kezdünk hazai pályán!
A gólomról csak annyit, hogy kicsit szerencsém is volt, mert kipattant a labda a kapusról és nem volt nehéz dolgom!
Azért örülök neki nagyon!