Halmosi Péter: Ennél a csapatnál nincs jövőm

Aki rendszeresen követi a Championship eseményeit, ezen belül a magyarok klubjaikban nyújtott teljesítményét, annak feltünhetett, hogy az elmúlt idényt a Haladásban töltő Halmosi Péter, aki jelenleg ismét a Hull Citynél készül, az idén még a kispadra sem kapott meghívót főnökétől, Nigel Pearsontól.

A védőként és középpályásként is bevethető egykori magyar labdarúgó-válogatottnál is számításba vett 31 éves játékos az NSO-nak nyilatkozott jelenlegi helyzetéről és jövőjéről.

„Biztos vagyok benne, nekem ennél a csapatnál nincs jövőm – legalábbis amíg Nigel Pearsonnak hívják az együttes menedzserét. Nem a sértettség beszél belőlem: a különböző teszteken rendre a legjobbak között végeztem, a húszesztendősek és a korombeliek a közelembe sem kerülnek. Hogy akkor miért nem játszom? Jó kérdés... Ami biztos, amióta itt vagyok a Hull Citynél, egyetlen edzést sem hagytam ki. Az alapozást végigcsináltam, az edzőmeccseken gólokat rúgtam és gólpasszokat adtam – nem értem a mellőzést. Pontosabban csak sejtem: az újságokban az jelent meg, neheztelnek rám a magas fizetésem miatt. De hangsúlyozom, senki sem állt elém, hogy ezt vagy bármi egyéb indoklást a szemembe mondjon. A jövőm? Szeretnék még néhány esztendőt Ausztriában lehúzni, de mindenki tudja rólam, hogy a Haladás a szívem csücske."

Forrás: Nemzeti Sport Online