Stieber Zoltán három góllal kopogtat az Aston Villa ajtaján

Az Aston Villa egyik legnagyobb tehetségének tartják a szakemberek Stieber Zoltánt. A magyar középpályás részt vett a klub svájci és spanyolországi edzőtáborában is, teljesítményével pedig folyamatosan győzködi Martin O’Neill menedzsert a felnőttkeretben való jelenlétének helyességéről. A Hereford elleni kedd délelőtti edzőmeccsen például triplázott.

Wilfred Bouma sérülése miatt Martin O’Neill menedzser több játékost is kipróbált balhátvédként az Aston Villa csapatában, a játékosok között pedig Stieber Zoltán, a klub magyar tehetsége is ott van. Az eredetileg balszélsőként szereplő játékos megállta a helyét a felkészülési meccseken, sőt mi több, a legutóbbi, juniorokkal lejátszott találkozón egy triplával vette ki a részét a kiütéses győzelemből. Még jobb hír, hogy Martin O’Neill élőben követte figyelemmel a meccset…
- A Hereford ellen játszottunk felkészülési meccset, amelyet végül 7-1-re nyertünk meg – kezdte az összefoglalót a pepsifoci.hu-nak a klub magyarja, Stieber Zoltán. – Szerencsére jól ment a játék, pedig nem az eredeti posztomon, hanem balhátvédként szerepeltem. Bouma sérülése miatt Martin O’Neill menedzser már többször is kipróbált ezen a poszton és szerencsére itt is érzem a játékot. Kedden három gólt is lőttem: az elsőt szabadrúgásból szereztem, a második félidőben, a 60. perc körül pedig előrejöttem balszélsőnek, ekkor pedig még rá is tudtam tenni egy lapáttal. A második gólt kapásból, a harmadikat pedig egy szöglet legurításából, a sarokrúgás után lőttem. Besuhant a lábak között. Remélem teljesítményemmel sikerült még inkább meggyőznöm a menedzsert, hogy érdemes számolni velem.

Forrás: pepsifoci.hu

Címkék: stieber z.