Gera: A Fulhamnél is villámrajtban bízok

Nem félek attól, hogy megállom–e a helyemet, mert nekem eddig mindenhol nagyon gyorsan ment a beilleszkedés, és mindig jól szokott sikerülni az első időszakom. Így volt ez Pécsett, aztán a Fradinál is, és a West Bromnál is nagyon jól ment már a legelején. Itt is egy villámrajtban bízok. Na, meg egy villám lakáskeresésében, és egy villámköltözésben.

Hétfőn végérvényesen véget ért a nyári szünetem, hiszen felpakoltam a kis családomat és visszarepültem Angliába. Szívesen maradtam volna még pár napot, de rám telefonáltak a Fulhamból, hogy a tervezettnél korábban, már július 1-én elkezdődnek az edzések. Mindez azt jelentette, hogy hétfőn repülőre kellett üljek, és délután már meg is érkeztem Birminghambe. Nem, nem tévedés, először ide kellett jönnöm, ugyanis az autónkat itt hagytuk, hiszen a nyári szünetre még WBA játékosként Birminghamből indultam el. A reptéren felvettük az autót, még beugrottunk a lakásba, aztán autóval elindultunk Londonba, ahol most ideiglenesen egy otthonos szállodában lakunk pár napig. Az első edzés után egyből megyek lakásokat nézni, mert szeretném minél előbb döntésre vinni a dolgot. A költözködés sem lesz egyszerű, de szerencsére ahhoz úgy tűnik, kapok profi segítséget. A birminghami lakásomban ugyanis egy levél várt, ami a PFA-tól, azaz a Professional Footballers Assosociationtól érkezett. Ez itt a játékosok érdekvédelmi szövetsége. Nagyon meglepődtem, mert a levélben először gratuláltak a szerződésemhez, aztán arról értesítettek, hogy nagy kedvezménnyel vehetem igénybe az egyik legprofibb brit költöztető cég segítségét, ha az egész lakásomat szeretném gyorsan, és a lehető legkevesebb fáradtsággal átköltöztetni Birminghamből Londonba. Örültem a hírnek, és azt gondolom, hogy egy játékos szakszervezetnek az ilyen helyzetekben kell segítséget nyújtani a játékosoknak. Az életemben ez most egy megoldandó és nehéz feladat, de szerencsére kapok segítséget, és remélem így könnyebb lesz az edzésekre koncentrálni. Nem félek attól, hogy megállom–e a helyemet, mert nekem eddig mindenhol nagyon gyorsan ment a beilleszkedés, és mindig jól szokott sikerülni az első időszakom. Így volt ez Pécsett, aztán a Fradinál is, és a West Bromnál is nagyon jól ment már a legelején. Itt is egy villámrajtban bízok. Na, meg egy villám lakáskeresésében, és egy villámköltözésben.
Forrás: pepsifoci.hu

Címkék: gera