Gera: Az sem érdekes, hány kiló vagyok!

Gera Zoltán túl van az ismerkedésen és az első edzéseken új állomáshelyén, a Fulhamnél. A magyar válogatott csapatkapitánya legfrissebb blogbejegyzésében az első hét tapasztalatairól, furcsaságairól számol be. Elmondja, miért van némi hiányérzete és mi az, ami a legkellemesebb meglepetést okozta neki, ezen kívül azt is vázolja, miért lakik még mindig szállodában.

Túl vagyok az első héten, és azt kell mondjam, nem volt annyira kemény a dolog, mint számítottam. Napi kettőket edzettünk, és sok „száraz” futás volt, azaz labdát nem nagyon láttunk, de ki lehetett bírni, pedig én labda nélkül tényleg olyan vagyok, mint a hal víz nélkül.
Sok furcsa és szokatlan dolog volt azért, legalábbis számomra. Amin leginkább meglepődtem, hogy semmiféle teszt, vagy felmérés nem volt, ami pedig a világon mindenhol szokásos, különösen Angliában. Annyira nem volt, hogy még a súlyunkat sem mérték meg.
Úgy tűnik az sem érdekes, hogy hány kiló vagyok. Mondjuk, ha valaki rám néz, akkor nem ír elő diétát, úgyhogy az én esetemben tényleg nem lett volna olyan fontos a mérlegelés. A másik furcsa dolog a masszírozás volt. Van a csapat mellett egy ázsiai fizikoterapeuta, aki olyan masszázst mutatott be tegnap, amilyenben még nem volt részem.
A kézfejemet, a lábujjaimat is megmasszírozta, és nagyon hosszasan dolgozott rajtam. Számomra újszerű volt a dolog, de nagyon jót tett, mert felfrissültem. A hétvége most szabad lesz, a jövő héten meg megyünk edzőtáborba. Addig a feleségemet és a babát visszaviszem Birminghamba, mert egyelőre nem sikerült még lakást találnunk, és nekik jobb a régi lakásban, mint itt egy szállodában.
Naponta nézünk lakásokat, de eddig az ingatlanosok csupa olyat mutattak, ami túl nagy. Mondtam nekik, hogy beérem öt szobásnál kisebbel is, és nem muszáj kastélynak lennie, mert az nem az én stílusom, de ezt erőltették. Azt hiszem, lassan azért szót értünk majd és meg tudok nézni pár olyat is, amit testhez állóbb, és talán az edzőtábor után meg lesz az új otthon is.
Forrás: pepsifoci.hu

Címkék: gera