A magyar csapat hőse: Egy újabb meccsért is megdolgoztunk

Gulácsi Péter fantasztikusan teljesített a spanyolok ellen az ifi Eb-n. A Liverpool tehetséges kapusa több nagy bravúrt is bemutatott a mérkőzésen, így nagy szerepe van abban, hogy csapatunk 1-0-ra megnyerte az összecsapást. Parádés védései után a közönség kórusban skandálta a nevét, Gulácsi azonban a védelmet dicséri.


- Nagyon boldog vagyok, ahogyan az egész csapat is, fantasztikus érzés ez a siker - mondta Gulácsi a pepsifoci.hu-nak. Az első perctől az utolsóig élveztem a meccset, bár végig koncentrálni kellett. Úgy érzem, ebben fejlődtem a legtöbbet a Liverpoolnál, voltak olyan pillanatok, amikor az ott megszerzett tudásomra alapozhattam. Ennek a legfontosabb része, hogy megtanultam, hogy ki kell várni az utolsó pillanatig, hiszen így egyre csak megy össze a „szabad hely” a csatár számára a kapu felületét illetően, és ha jó helyen állok és jó helyre mozdulok, akkor elakad bennem a labda: A védők fantasztikusan teljesített, de az egész csapat előtt le a kalappal. Nagyon örülök ennek a sikernek, nagyon várom a németek elleni meccset is. Most már úgy vagyunk vele, hogy szeretnénk minél tovább jutni, megdolgoztunk egy újabb meccsért, hiszen ott vagyunk az elődöntőben. Mindannyian nagyon szeretünk nyerni, ezért igenis vannak még céljaink.
Forrás: pepsifoci.hu

Címkék: gulácsi