Némethet ünneplik Liverpoolban

– Mostanában tényleg csak kapkodom a fejem, mert zajlik velem az élet. Éppen azon bosszankodom, hogy nem rúgtam gólt a Liverpool első csapatában – írta internetes naplójában a pepsifoci.hu című oldalon Németh Krisztián, aki élete talán legboldogabb napjait éli át mostanában. Az U19-es EB-n szerzett bronz után ugyanis Rafa Benítez (48), a Liverpool első csapatának spanyol edzője kiemelte a tartalékgárdából a magyar csatárt és a legnagyobb sztárokkal együtt küldi pályára a Vörösök edzőmérkőzésein.

A spanyol Villarreal elleni 0-0 alkalmával 27 percet kapott reménységünk, a skót Rangers ellen viszont már az 59. percben csatába küldte őt a tréner, és lefújásig futballozhatott Németh, nem is akárhogyan.

– Alig léptem pályára, még fel sem vettem a ritmust, amikor Insúa bepasszolt egy labdát, amelyet ballal a felső léc alá vágtam. Már bent láttam, de valami reflexmozdulattal belekapott a kapus és kitolta. Szerencsére pont Benajun elé, így gól lett, de jobb lett volna, ha elsőre bemegy. Jól éreztem magam a pályán, szuper volt a hangulat, élveztem a játékot. Ötvenötezer néző előtt még sohasem futballozhattam korábban – mesélte Németh, aki nem sokkal később kiharcolt egy tizenegyest. Xabi Alonso passza után ugyanis a Villarreal bekkje buktatta az ellenállhatatlanul focizó Némethet, jöhetett a büntető.

– Megfordult a fejemben, hogy jó lenne rúgni, de amikor a világ egyik legjobb büntetőrúgója, az EB- és BL-győztes Xabi Alonso elindult a labda felé, nem gondolkoztam tovább, örültem az újabb gólnak – vallotta be Németh, akinek együttese végül 4-0-ra verte a Rangerst, a magyar csatár pedig sok dicséretet kapott a lefújás után.

– Azt hiszem, nagyon jó csapat lesz a Liverpool, így még szebb lenne, ha ott tudnék maradni a csapat közelében.
Forrás: blikk.hu

Címkék: németh