Németh Krisztián: Agger boldog, én nem

Németh Krisztián sérülés miatt kihagyta az U21-es válogatott szerbiai túráját, a problémás boka viszont szerencsére kezd gyógyulni, a Liverpool üdvöskéje a jövő héten talán már meccsen is visszatérhet. Némó legfrissebb blogbejegyzésében azt is taglalja, min lepődött meg csapattársa, Daniel Agger Budapesten.

Annyi rossz hír után, gondolok itt az U21-es és a nagyválogatott vereségére, nekem jutott végre valami jó is. Ma már nem annyira fájt a bokám. Most már rendesen edzek, igaz minden gyakorlatot még nem tudok megcsinálni, de lassan elmúlik ez a rémálom is. Ha minden jól megy, a következő reserve-meccsen ki is próbálhatom magam újra, és akkor megint elkezdhetek kapaszkodni a nagycsapat szűk kerete felé.

A bokám ugye még az U21-es válogatott Üllői úti mérkőzésén sérült meg és még mindig nem jött tökéletesen rendben. Pedig minden tőlem telhetőt megteszek. Legutóbb például egyre jöttem Melwoodra és ötkor fejeztem be az edzést. Épp ezért is zavart nagyon, hogy a barátaim szerint valahol elhangzott, hogy én lemondtam az U21 rossz emlékű 8-0-ás meccsét. Ez persze nem igaz. Épp ezért a csapatért sérültem meg és azért nem tudtam aztán újra menni. Na mindegy.

Agger is visszatért közben hozzánk, Liverpoolba a dánoktól. Azt mondja, irtózat meleg volt Budapesten. Nagyon ki volt. Nem értette, hogy lehet 40 fokban élni, azt meg végképp furcsállta, hogy hogy tudtam ezek után megszokni a liverpooli 14 fokot nyáron. Persze nem csodálom, hogy ilyen emlékeket őriz Pestről, mert tényleg meleg volt nekik nálunk. Kár, hogy nem tudtuk megverni őket, pedig jobbak voltunk.

Aztán a második kör után ő boldog most, én meg persze nem. Egy csodahajrával fordítottak a portugálok ellen és nagyon fel van dobva. Nem csodálom. Én is boldog lennék, ha legyőztük volna a svédeket. Nem is álltunk messze tőle. Sajnos nem volt szerencsénk. Most a két gyengébb csapat jön a csoportból, és bármi lehet még. Nem szabad feladni. Talán az én bokám is rendbe jön lassan teljesen.

Forrás: pepsifoci.hu

Címkék: németh