Fülöp: Sosem bizonyíthattam Sunderlandben, távozni akarok!

Régóta parkolópályán van Sunderlandben Fülöp Márton. A magyar válogatott kapus jelenleg már csak a harmadik számú hálóőr a Fekete Macskáknál és klubbéli mellőzése miatt már válogatottbeli helyét is elveszítette. A tehetséges kapus szerint sosem kapott igazán lehetőséget a bizonyításra, éppen ezért távozni szeretne a piros-fehérektől.

Fülöpöt már az előző szezonban is többször kölcsönadták, bár az utolsó fordulóban az Arsenal ellen bemutatkozhatott a Premier League-ben. A tehetséges magyar kapus a skót válogatott első számú hálóőre, Craig Gordon és Darren Ward mögött jelenleg már csak a harmadik számú kapusnak számít a Stadium of Light-ban, bár az utóbbi hetekben Ward sérülése miatt a kispadra rendre leülhetett. Jelen helyzetben azonban ez sem válik az előnyére, mert éppen emiatt hiúsulhat meg kölcsönadása is.

- Nagyon sajnálom Darrent, hiszen egy sérülés sosem jó dolog. Emiatt azonban még rosszabb helyzetbe kerültem, mert egy Championshipes klub komolyan érdeklődött a kölcsönvételem után, ez azonban Ward felépüléséig nem lehetséges, és ez nagyon bosszantó - kezdte mondandóját az egyik ismert angol sportportálnak Fülöp.

A 25 éves hálóőr ezután kitért sunderlandi időszakára is, mellyel kapcsolatban úgy érzi, sohasem kapta meg igazán a bizonyítási lehetőséget Roy Keane menedzsertől.

- Mióta a klubnál vagyok, úgy érzem egyszer sem kaptam igazán komoly lehetőséget a bizonyításra. Nem akarok panaszkodni, hiszen ez a menedzser döntése, amit én tisztában is tartok. Viszont én szeretnék hétről hétre játszani, különben a válogatottbeli helyemet is hosszú időre elveszíthetem. Mindemellett nagyon tisztelem a menedzserünket, a klubot és a szurkolókat is, mert amióta itt vagyok nagyon rendesen bántak velem, mégis úgy érzem, távoznom kell – fogalmazott nagyon határozottan a Tottenhamet is megjárt kapus.

Fülöp szerint Craig Gordon egyébként évekre megoldhatja a Fekete Macskák kapusgondjait.

- Craig fantasztikus kapus, aki remek munkát végez. Évekre megoldhatja a csapat kapusgondjait, ami a klubnak és a szurkolóknak is nagyon jó érzés lehet. Nekem viszont az lenne jó, ha játszhatnék – zárta mondandóját a remek képességű kapus.

Forrás és fotó: pepsifoci.hu

Címkék: fülöp