Torghelle: Egyedül támadok, ezért vagyunk jók


Torghelle Sándor és Szabics Imre csapata, az FC Augsburg valósággal megtáltosodott az utóbbi időszakban, a gárda hét találkozó óta nem talált legyőzőre. A válogatottban remeklő támadó elmondta, a siker annak köszönhető, hogy egycsatáros játékra váltott az edző, Holger Fach.

- A szezont a Torghelle-Szabics csatárduóval kezdte az Augsburg, és bár a magyarok szállították a gólokat, a nagyon sok beszedett találat miatt a csapat sorra bukta el a meccseket. Holger Fach mester aztán váltásra szánta el magát, a nemzeti csapatban az utolsó három meccsen egyaránt eredményes csatárt szerepelteti egymagában előre tolva, azóta pedig jönnek az eredmények.

– A siker titka az új taktika. Korábban két csatárral játszottunk, Szabics Imre is rendszeresen kezdő volt mellettem, és bár szépen termeltünk elöl, a csapat nem volt elég stabil, így sokszor kikaptunk. Újabban viszont már én vagyok az egy szem csatár, így kevesebbszer vagyok eredményes, de legalább hozzuk a pontokat, és ez a legfontosabb – mondta Torghelle az egyik augsburgi újságnak.

Arra a felvetésre, miért megy neki jobban a góllövés az utóbbi időben jobban a válogatottnál, mint klubjában, a csatár így felelt.

– Valóban fut a szekér, az utolsó három meccset nyertük, és gólt is rúgtam mindegyiken. Ott valahogy most minden klappol, de nem kell aggódni, hamarosan az Augsburgban is újra betalálok.

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: torghelle