Király a szerződésről: Ez még csak az első lépés


Mint arról korábban a pepsifoci.hu beszámolt, Király Gábor féléves szerződést kötött a Bundesliga ötödik helyén álló Bayer Leverkusen együttesével. A tapasztal portás elmondta, a kontraktus aláírása csak egy út első lépése, célja ugyanis, hogy újra rendszeresen a német élvonalban védhessen.

Király harmadik számú kapusnak szerződtette a Leverkusen, a magyar légiós azonban hosszabb távra tervez, reméli, hogy a gyógyszergyári együttes jó ugródeszka lesz neki ahhoz, hogy stabil tagja lehessen egy német élvonalbeli együttesnek.

– Amikor a Bundesligában játszottam, mindenképpen Angliába szerettem volna egyszer menni. Ez megadatott, négy és fél évet töltöttem a szigetországban, egyszer pedig még mindenképpen szeretnék a Bundesligában védeni. Ezzel a szerződéssel remélhetőleg megtettem az első lépést efelé. Minden erőmmel azon leszek, hogy segítsem az első számú kapust, René Adlert, szerintem méltó utódja lehet Oliver Kahnnak a válogatottban – mondta a rutinos kapuvédő a Bayer televíziójának.

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: király