Szalai Huntelaar mezszámát is megkapta


Szalai Ádám hirtelen a Real Madrid egyik legérdekesebb játékosává vált azáltal, hogy a spanyol gárda keretébe nevezte a Bajnokok Ligája tavaszi folytatására. Az ifjú magyar fotója a Real hivatalos honlapjának címlapjára került, és interjút készített vele az egyik legnevesebb spanyol sportlap, az AS is.

- Nagyon boldog vagyok, hogy a Real Bajnokok Ligája keretébe kerülhettem, hiszen a BL a legnívósabb európai kupasorozat. Bízom benne, hogy sikerül az első csapat segítségére lennem - nyilatkozta Szalai az AS című spanyol lapnak.

- Juande Ramos, a Real edzője többször is személyesen tekintette meg a mérkőzéseinket. Hatalmas öröm és megtiszteltetés a számomra, hogy teljesítményemmel felkeltettem a szakember figyelmét - folytatta a támadó.
- Egyelőre nem is merek arról álmodni, hogy gólt szerzek a Bernabeu-stadionban vagy a a Liverpool pályáján, az Anfield Roadon, ugyanakkor futballban bármi megtörténhet. Boldogságomat tovább fokozza, hogy meghívót kaptam a magyar válogatottba is, és az Izrael elleni találkozón talán debütálhatok is a címeres mezben.
Szalai beszélt arról is, hogy több magyar tehetséghez hasonlóan ő is korán légiósnak állt.

- Sok magyar focista már igen korán külföldre igazol, hiszen amennyiben karriert szeretnénk befutni, ez a megfelelő út hozzá. Én mindössze 16 éves voltam, amikor elfogadtam a Stuttgart ajánlatát, és döntésemet azóta sem bántam meg.
Szalai azt is elmondta, hogy példaképei a holland van Nistelrooy, valamint a svéd Ibrahimovics. A hórihorgas csatár fiatal kora ellenére máris négy nyelven beszél, a magyar mellett spanyolul, németül valamint angolul.

A támadó a Real BL-keretében a 19-es mezszámot kapta, vagyis azt, amelyet a bajnokságban Huntelaar visel.

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: szalai