Szalai: Magas vagyok, de nem fejelek jól

Kis túlzással Madridban mostanában minden Szalai Ádám körül forog. A magyar utánpótlás-válogatott támadó BL-be történt benevezése apropóján a klub televíziójának egyik műsorába volt hivatalos, ahol elmondta, melyik játékának az a területe, amely leginkább fejlesztésre szorul.

Szalai Ádámmal igen sokat foglalkozik a spanyol sajtó, mióta kiderült, hogy a magyar légiós tagja lesz a királyi gárda BL-keretének. A csatár a Real televíziós csatornájának egyik műsorába is meghívást kapott, ahol amellett, hogy elemezte a Castilla jelenlegi helyzetét, kitért arra is, játékának mely elemén szeretne leginkább csiszolni.

– Egy csatár számára mindig fontos, hogy gólokat lőjön. Mindegy, hogy fejjel, ballal vagy jobbal, de az ellenfél kapujába juttassa a labdát. Annak ellenére, hogy milyen magas vagyok, csupán két gólt fejeltem, ezen mindenképpen javítanom kell. Bár ez mind csak mellékes, hiszen a legfontosabb, hogy a csapat feljusson.
Szalait persze a Bajnokok Ligájáról, és a siker titkáról is faggatták.

– Juande Ramos érkezésével mi, Castilla-játékosok plusz motivációt kaptunk, hiszen a mester, ha csak teheti, kijön a meccseinkre, így neki is bizonyíthatunk. A BL-meccseket eddig a televízióban néztem, nem is gondolok inkább rá, milyen lenne egyszer játszani a sorozatban. Az mindenesetre biztos, hogy életem egyik legszebb napja lenne, ha debütálhatnék – mondta a támadó, aki azt is elárulta, nagyon boldog, hogy Erwin Koeman újra meghívót postázott neki.

– Egy légiósnak nagyon fontos, hogy elutazhasson a válogatotthoz. Most kaptam másodszor meghívót, de olyan örömet okoz, mintha az első lenne.

Forrás: www.pepsifoci.hu

Címkék: szalai