Halmosi a győztes gól után: Minden nap ezért dolgoztam


Rendkívül boldogan nyilatkozott Halmosi Péter a Sheffield United 2-1-es legyőzését követően, miután ő szerezte csapata továbbjutást jelentő gólját az FA Kupában. A hosszú hetek óta mellőzött magyar légiós együttese legjobbjaként remek teljesítményt nyújtott a találkozón, ami után elmondta, minden nap kőkeményen dolgozott azért, hogy egyszer kijöjjön belőle mindez.

Halmosi a Sheffield United elleni találkozó 56. percében váltotta gólra egy akrobatikus mozdulattal Nick Barmby beadását, találatát követően pedig boldogan osztotta meg érzéseit az egyik angol internetes lappal.

– Nagyon boldog vagyok, fantasztikus meccs volt. Végre 90 percet játszottam és gólt is sikerült szereznem. Minden nap kőkeményen dolgozom az edzéseken, és nagyon örülök, hogy most ilyen teljesítményt sikerült nyújtanom – fogalmazott Halmosi.

A magyar légiós természetesen csapattársát, a gólpasszt jegyző Nick Barmbyt is méltatta, mondván remek játékos és nagyon szeret együtt játszani vele.

– Barmby egy kiváló futballista. Jó vele együtt játszani. Tudtam, hogy mit akar, és abban is biztos voltam, hogy engem fog keresni a labdával. Nekem már csak jól kellett eltalálnom és örülök, hogy ez végül sikerült is – idézte fel a gólt a Hull magyar légiósa.

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: halmosi