Németh Krisztián: Az orvosok nem engednek a Manchester ellen

Németh Krisztián legfrissebb blogbejegyzése némileg csalódottra sikerült, nem csoda, hiszen úgy tűnik, az orvosok nem adják áldásukat játékára a Manchester United elleni rangadón. A támadó egy Real Madrid elleni BL-meccsel kárpótolja magát, és őt meglátogató édesanyját.

- Na most alaposan meg vagyok fogva lelkileg. Már számoltam vissza a napokat csütörtökig, hogy a Manchester United elleni reserve meccsen újra pályára léphetek, erre ma közölték velem, hogy még nem engednek játszani. Behívatott a klub főorvosa és azt mondta, egyelőre túl kockázatosnak tartják azt, hogy meccsen is beszálljak, így a Manchester-meccset még hanyagoljuk. Elvileg a műtéthez képest 6 héten belül van még ez a meccs, és lehet, hogy ez a gond.

Sajnálom, mert már nagyon rá vagyok izgulva a focira, és az edzéseken jól is megy, úgyhogy szerettem volna mielőbb élesben is tesztelni magam. Édesanyámék is pont mostanra időzítették a liverpooli látogatásukat, szerettek volna látni játszani, de ez most elmarad. Mondjuk őket talán tudom kárpótolni a holnapi Real elleni BL-meccsel, amit együtt nézünk majd élőben az Anfielden, de ahogy anyut ismerem, ő ettől nem lesz olyan boldog, mintha engem láthatott volna.

A legközelebbi esélyem a jövő keddi, Wigan elleni meccs lehet, de lehet, hogy addig még megpróbálok szervezni valamit, esetleg beszélek az orvosokkal, hogy egy rögzítő-maszkkal nem lehet-e csökkenteni a kockázatot, és nem játszhatnék-e mégis csütörtökön...


Forrás: www.pepsifoci.hu

Címkék: németh