Németh Norbert: Mintha Miskolcon lennék

Németh Norbert, az orosz bajnokság harmadik magyar légiósa a pepsifoci.hu-nak elmondta, bár első meccse nem sikerült tökéletesre, már nagyon várja a sztárcsapatok, többek között a Zenit elleni meccseket. A középpályás úgy érzi magát az országban, mintha Miskolcon lenne, Tomszkban viszont még nem járt.

Mint ismeretes, Németh Norbert, a Vasas korábbi kulcsembere jelenleg már a Tom Tomszk sikeréért dolgozik. A futballista a pepsifoci.hu-nak adott interjújában mindenek előtt élete első orosz bajnokijáról beszélt.

– Kezdőként léptem pályára életem első orosz első osztályú meccsén, ahol sajnos nem nyújtottam maradandót. Átlagosan teljesítettem, mint a többiek, pedig nagyon bizonyítani akartam, bár ennek ellenére sem érdemeltünk vereséget. Nagy erőt nem képvisel a csapatunk a ligában, tulajdonképpen a bentmaradás a célunk – nyilatkozta a középpályás, majd beilleszkedésének első lépéseiről is beszámolt.

Németh úgy érzi magát keleten, mintha Miskolcon lenne.

– Úgy érzem, a beilleszkedéssel nincsen gondom, mindenki nagyon jó fej, főleg a külföldi játékostársaimmal lógok együtt, na nem azért mintha az oroszok nem lennének velem kedvesek, csak ők kevésbé beszélnek angolul. Egyelőre van egy tolmácsom, aki segít, de nemsokára elkezdek oroszul tanulni, mihelyst hazaérünk Tomszkba. Még csak nem is jártam a városban, mert megérkezésemkor két hetes edzőtáborral kezdtünk Szocsiban, a tengerparton. A bajnokság elkezdődött, de a hazai meccsünket nem tudtuk otthon lejátszani, mert a szibériai hideg miatt alkalmatlan volt a pályánk. Tomszkban még kemény mínuszok vannak. A családom hiányzik, később jönnek majd utánam, ha már találtam megfelelő szállást magunknak. Különben Oroszország olyan, mintha Miskolcon lennék, mindenhol iparterületek és panelházak vannak, legalábbis amennyit én láttam belőle – mondta a játékos, majd hozzátette, nem gondolta volna, hogy az első három körben máris két nagycsapat ellen bizonyíthat, és nagyon várja már a CSZKA Moszkva és a Zenit elleni összecsapásokat.

Forrás: http://pepsifoci.hu/