Gyepes a kiállításról: Őrültség az egész - fotó!


Gyepes Gábor gyors kiállításának is köszönhetően hazai pályán szenvedett 3-0-s vereséget a Cardiff a Sheffield United ellen. A védő - akinek bekk létére ez pályafutása első piros lapja - állítja, leküldése jogtalan volt, mivel szabályosan szerelte a kilépő Hendersont. A City edzője, Dave Jones sem érti a játékvezető döntéseit.

- Tisztán a labdát találtam el, ezt mindenki láthatta. Mindig is őszinte ember voltam, miután elpöccintettem, a labda a másik irányba indult meg, de ezt a játékvezető nem vette észre. Henderson a csapattársamnak, Bothroyd-nak rögtön elismerte, hogy ez tényleg szabályos volt. Soha életemben nem állítottak még ki, a mostanit sem értem. Hogyan fújhat be ilyet a játékvezető a félpályáról? Őrültség az egész – mondta Gyepes az egyik walesi lapnak.

A Cardiff egyébként már az első félidőben kilenc főre fogyatkozott, így esélye sem volt pontot szerezni. Magyar játékosa kritikus véleményét az edző, Dave Jones is osztja.

– Fellebbezünk a kiállítások, így Gyepesé ellen is, mert ha a játékvezető szánt volna rá egy kis időt, hogy konzultáljon az asszisztenseivel, akkor minden bizonnyal más ítéletet hozott volna. Megnéztem a felvételeket a tévében, és azt kell mondjam, egyik sem ért piros lapot – mondta Jones a Sky Sports-nak.

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: anglia, gyepes