Gera: Képtelen vagyok megnézni a Manchesternek lőtt gólomat


A csend helyett a zaj veszi most körül Gera Zoltánt. A Manchester Unitednek lőtt fantasztikus gólja nagyot dobott a magyar válogatott csapatkapitányának ázsióján, ám Gera ennek ellenére nem látta még az ollózós találatot, mivel egy fogadalma miatt jelenleg a televízió tabunak számít a középpályásnál. A Fulham légiósa azért az Albániának és Máltának lőtt magyar találatokkal együtt majd szívesen megnézné a csodagólt.

- Elég komoly felfordulás lett a szombati gólomból. Furcsa volt megélni, hogy az utóbbi időben csend volt körülöttem, vagy ha szóba kerültem bárhol, inkább negatív értelemben, és bírálatok érték a játékomat, a Fulhamba igazolásomat. Ez most egy pillanat alatt megváltozott, pedig a helyzet nem lett sokkal jobb, hiszen csak 7 percet kaptam a Manchester United ellen, de abba belefért egy nagy gól. Most mindenkinek a véleménye gyökeresen megváltozott, és a csend helyett újra zaj van körülöttem, mindenki pozitív.

Megtanultam ezeket a helyzeteket kezelni, de elég tanulságosak.
Mindenki a gólomról kérdez, de az a vicces, hogy alig emlékszem rá, olyan gyorsan történt minden, megnézni pedig nem tudom. A helyzet az, hogy néha szoktam olyan fogadalmakat tenni, hogy nem nézek televíziót, és most éppen egy ilyennek vagyok a közepén. Régebben csak pár napra, vagy egy hétre iktattam ki a tv-t az életemből, de most sokkal hosszabb időszakra. Február végén elhatároztam, hogy egy hónapig nem nézek televíziót, és az interneten sem kattintok rá egyetlen videora sem.

Azt hiszem az ilyen szünetek jót tesznek az embernek, segítik a koncentrációját, segítenek elmélyülni fontosabb dolgokban. Őszintén szólva nem is hiányzik a televízió, de azért a Manchester elleni gólomat nem lett volna rossz visszanézni, de ha már eddig tartottam a fogadalmamat, akkor most csak a gól miatt nem fogok változtatni.

Most a válogatott edzőtáborában is olvasással töltöm az időmet, de remélem, hogy Albánia és Málta ellen is sikerül gólokat szereznem, és akkor április 1-én már azokkal a találatokkal együtt nézem meg utólag a Van der Saar-nak ollózott gólt
- olvasható a középpályás legfrissebb blogbejegyzésében.

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: anglia, gera