Kádár Tomi a Zetében


Persze nem játékosként, hanem vendégként nézett be ma klubunkba Kádár Tamás, a Newcastle United védője, aki láthatóan "megemberesedett" az elmúlt két évben.

- Legalább 10 kiló izmot "pakoltak fel" rám a csapat edzői az elmúlt időszakban - kezdte a beszélgetést Kádár. - Bár én eddig csak a reserve (tartalék) csapatban léptem pályára a sérülésemig, de ott is alap a 100%-os fizikai állapot. Itt a játékosok célja, hogy az első csapatban szerepeljenek és ezért nagyon kemény, hajtós meccseket játszunk, ahol senki sem kíméli az ellenfelét, persze a sportszerűség határain belül. Most, hogy a csapat kiesett a Premier Ligából biztosan lesz játékosmozgás, de erről nem tudok egyelőre többet.

Július 1-ig tart a szabadságunk, utána kezdődik a felkészülés a szezonra. Természetesen a feljutás a cél, de ez nem lesz egyszerű, mert minden csapat a Premier Ligában szeretne játszani.

A Championship 24 csapatos, így rengeteg meccset fogunk játszani, szinte végig szombat-szerda ritmusban. Persze a csapat kerete is bő, jelenleg 40-en vagyunk, ebből 10-12 fiatal. A lábtörésemig egyre jobban ment a játék, többször is kispados voltam, szeretnék minél hamarabb az első csapatban játszani.

Newcastle-ban kizárólag csak a focival kell foglakoznom, a körülmények tökéletesek, a rehabilitáció ideje alatt például reggel 9-től délután 4-ig folyamatosan az edzőközpontban voltam, ott külön foglalkoztak velem.

Most itthon vagyok és jelenleg KRESZ-re és autóvezetésre járok, jogosítványt szeretnék. A ZTE teljesítményét folyamatosan követem, nagyon örülök az idei jó szereplésnek, remélem jövőre a dobogóért küzdhet a csapat, a város és a szurkolók is megérdemlik, ezúton is üdvözlöm őket.

Forrás és fotó: ZTE hivatalos honlapja

Címkék: anglia, kádár