Tóth Balázs blogbejegyzése

Sziasztok, üdv mindenkinek!

Ez az első blog bejegyzésem 2010-ben, tehát szeretnék mindenkinek minden jót kívánni az új esztendőre!

Mi itt Belgiumban végig játsszuk a telet, de azért december 30-tól január 4-ig kaptunk egy kis szabadságot és így a barátnőmmel haza tudtunk utazni és együtt tudtunk tölteni egy pár napot a családunkkal.

Január 5-én délután mi már el is kezdtük a felkészülést itt Genk-ben, majd január 6-án elutaztunk a csapattal 1 hetes edzőtáborba a belga tengerpartra. Kemény edzéseink voltak, és az egyik délután volt egy 22 km-es futásunk is ami közben különböző feladatokat kellett megoldanunk.

Az edzőtábor végén, amikor visszaérkeztünk Genkbe, 15 cm-es hó várt minket, de le tudtuk játszani a Koblenc elleni edző mérkőzésünket, amit megnyertünk 3:0-ra.

Az első bajnoki mérkőzésünket január 16-án a Charleroi otthonában játszottuk, amit megnyertünk 3:1-re. A rajt tehát igazán jól sikerült és a folytatás sem különben.

Január 24-én a Club Brugge csapatával játszottunk hazai pályán, és 2:0-ra nyertünk a kék-feketék ellen. Én csereként álltam be és voltam részese ennek a szép sikernek.

Kedden szabadnapunk volt, a barátnőmmel Hollandiában töltöttük a napot. Egy kicsit hideg volt, de jól esett egy jót sétálni a hangulatos utcákban.

Szombaton idegenben fogunk játszani a Roeselare ellen, de erről a mérkőzésről majd a következő blogban fogok írni.

T.B.

Forrás: www.vbke.hu

 

Címkék: blog, belgium, tóth