Vanczák Újpesten készül a válogatottra


A válogatott keretbe meghívott Vanczák Vilmos a svájci szezon végével hazatért Magyarországra. Amíg Koemannal nem kezdődik el a felkészülés, az egykori újpesti védő önszorgalomból ismét régi társaival gyakorol. Az FC Sion védője remek idényt zárt csapatával, így nem csoda, ha Erwin Koeman is számít rá.
A Sion válogatott védője remek évet zárt. Pályára lépett az UEFA-kupában és a svájci bajnokságban is jól teljesített. Ennek köszönhetően került az új kapitány, Erwin Koeman látókörébe is. – Hiányzott már az újpesti légkör és a régi baráti társaság, mindig jó ide visszajönni – mondta Vanczák az ujpestfc.hu-nak.
– A csapatról szinte mindent tudok, sok meccset láttam a televízióban. Nagyon szurkolok a srácoknak, hogy minél jobb helyezést érjenek el, és induljanak valamelyik nemzetközi kupában. Hétfőn kell csatlakoznom a válogatott kerethez, addig itt edzek, csütörtökön az első, pénteken pedig a második csapattal. Felemás idényt zártam a Sionnal, mert rendszeres játéklehetőséget kaptam, pályára léphettem az UEFA-kupában és gólt szereztem a Galatasaray ellen. Jól kezdtük a szezont, a végén azonban csak a hetedik helyen zártunk, ami csalódást jelentett a szurkolóknak, a vezetőknek és nekünk, játékosoknak egyaránt. A következő idényre a kupagyőzelem vagy valamely dobogós hely elérése a cél, igaz, ezt terveztünk idénre is.
Pepsifoci

Címkék: vanczák