Szatmári Lórándot végleg megvette a Reggina

Az olasz élvonalban szereplő Reggina Calcio élt opciós jogával, így végleg megszerezte a Pécsi MFC-től Szatmári Lórándot, a klub utánpótlás-válogatott futballistáját. A fiatal támadó középpályás javarészt a bordó-fehérek utánpótlás-csapatában szerepelt az előző szezonban, de egy Inter elleni kupameccsen a felnőttek között is bemutatkohatott.

Szatmári már az előző szezont is az olasz élvonalbeli együttesnél töltötte és a Primavera-csapatban nyújtott teljesítménye meggyőzte a vezetőket, érdemes hosszú távon is számolni vele. A Reggina élt opciós jogával és végleg magához láncolta a magyar tehetséget. - Megegyeztünk a Regginával, az olasz klub él opciós jogával, így most már nincs visszakozz, Szatmári Lóránd hozzájuk kerül – nyilatkozta Matyi Dezős, a PMFC elnök-tulajdonosa a bama.hu-nak.
A játékos személy szerint örül, hogy pont került az ügy végére és nyugodtan koncentrálhat a felkészülésre, amit a felnőttekkel kezd majd. - Vártam már, hogy minden rendeződjön körülöttem. Bíztam benne, hogy a Reggina leigazol, örülök neki, hogy maradok. Hogy mit hoz a jövő? Az biztos, hogy a tartalékcsapatot kinőttem, a felnőttekkel kezdem a felkészülést, velük is megyek edzőtáborozni. Az edző, Nevio Orlandi már ismer engem, hiszen sokszor látta a csapatunkat, de arról nem beszéltünk, hogy mire számíthatok majd a nagyoknál. Vasárnap kell visszamennem Reggio di Calabriába, hétfőn kezdjük az edzéseket – vázolta a helyzetet Szatmári, akinek már a menedzsere és a klub között dúló harcra sem kell gondot fordítania, hiszen egyúttal az az ügy is megoldódott.
Forrás: pepsifoci.hu

Címkék: szatmári