Bemutatták Vadócz Krisztiánt az Osasunánál


Szerdán délben hivatalosan is bemutatták az Osasuna rajongóinak Vadócz Krisztiánt. A spanyol élvonalban szereplő együttes a holland NEC Nijmegentől vásárolta meg a magyar válogatott középpályást 950 ezer euróért.

Vadócz Krisztián spanyolul köszöntötte az újságírókat a bemutatására szervezett sajtótájékoztatón. - Azt, hiszem nagyon fontos lépés ez a pályafutásomban. Több ajánlatom is volt, de nem volt kérdés, hogy az Osasunát választom. Azért jöttem, hogy keményen dolgozzak, és segítsem a csapatot. Ezek persze szép szavak, de úgyis a pályán kell majd bizonyítanom – hangsúlyozta Vadócz.
- Láttam játszani a csapatot az UEFA Kupában, és hallottam is róla sok jót. Tudom, hogy sok fiatal játékos van a keretben, és nagyok a fejlődési lehetőségek. Remélem, én is egyre jobb leszek ebben a közegben. Tudom, hogy nem lesz egyszerű bekerülnöm a csapatba, de ez mindenhol így van. Azon leszek, hogy kiharcoljak magamnak egy helyet a kezdő tizenegyben. Még csak 23 éves vagyok, remélhetőleg hosszú pályafutás áll előttem, nem kell türelmetlennek lennem. Célom az, hogy minél hamarabb bekerüljek az együttesbe, és minél több meccsen pályára lépjek. Bízom benne, hogy a csapat előrébb végez a tabellán, mint legutóbb, és meghatározó tagja lesz a ligának – jelezte a magyar futballista, hogy tisztában van azzal: nagy a konkurencia.
Végül arra is reagált, hogy eddig nem sok magyar szerepelt a Primera Divisiónban. - Nagyon nagy dolog, és fontos, hogy itt lehetek. Azt hiszem, itt mindenki tudja, ki az a Puskás, és én is szeretnék magamnak hasonló tiszteletet kivívni, mint ahogyan ő tette. Remélem, jó teljesítményemmel abban is közreműködhetek majd, hogy egyre több magyar játékos kerülhessen Spanyolországba!

Forrás: pepsifoci.hu

Címkék: vadócz