Vadócz: Semmi esetre sem kértem volna cserét

Végigjátszotta a magyar válogatott Montenegró elleni, 3-3-as döntetlennel véget ért találkozóját Vadócz Krisztián. Tette ezt annak ellenére, hogy már a mérkőzés legelején kisebb talpsérülést szenvedett. Az Osasuna újdonsült középpályása csütörtökön már vissza is tér Spanyolországba.

Vadócz a Koeman-érában megszokott módon a kezdőcsapatban kapott helyet, és mind a 90 percet a pályán töltötte annak ellenére, hogy, mint a pepsifoci.hu-nak elmondta, már a meccs első perceiben rúgást kapott a talpcsontjára, amit egészen az összecsapás végéig érzett.
– Már az elején kaptam egy rúgást, éreztem, hogy valami nincsen rendben, de reménykedtem, hogy nem lesz komolyabb a sérülés. Cserét semmi esetre sem kértem volna, hiszen nem tettem volna ki annak a csapatot, hogy kényszerűségből kelljen átszervezni. Úgy érzem, talán kezdünk összeállni annak ellenére, hogy a mester sokat változtatott, egyre jobb a csapatrészek közötti összhang – vélekedett az Osasuna középpályása az összecsapásról, majd a közeljövőre is kitért.
– Holnap még át kell esnem egy vizsgálaton a talpam miatt, ott kiderül, mi a helyzet pontosan, aztán azonnal indulok vissza Spanyolországba. El sem tudom mondani, mennyire várom már a dánok elleni selejzetőt.

Forrás: pepsifoci.hu

Címkék: vadócz