Stieber: A mesterhármasom jó ajánlólevél a Villa első csapatába

Stieber Zoltán számára ma este kezdődik a reserve-bajnokság Angliában. Az Aston Villa szépreményű magyar játékosa a Stoke City ellen ismét bizonyíthatja, hogy a felnőtt együttesben is komolyan lehet vele számolni. A meccs előtt a középpályás a pepsifoci.hu-nak nyilatkozott jelenéről és jövője várható alakulásáról.

- Idén lejár a szerződésed az Aston Villával. Mit tudsz a folytatásról?
- Egy biztos, januárig eldől minden. Onnantól pedig már tárgyalhatok majd más csapatokkal, így ha a Villa ezt el szeretné kerülni, addig mindenképpen kinyilatkoztatja a célját velem kapcsolatban. Egyelőre most csak arra szeretnék koncentrálni, hogy a pályán minden rendben menjen. A szerződésem körüli teendőket majd a kinti menedzserem intézi. Ma este a Stoke City ellen kezdődik a reserve bajnokság, ezek a meccseken pedig Martin O’Neill is ott szokott lenni. Ha itt nagyot alkotok, akkor növekszik az esélyem, hogy szerződést hosszabbítsanak velem vagy elengedjenek más csapathoz.

- Mennyire zártál sikeres felkészülést?
- Tulajdonképpen nem panaszkodhatom. Legutóbb például egy mesterhármast lőttem a felkészülési meccsünkön, az ilyen pedig mindig jó ajánlólevél a nagycsapathoz. A múltkor a játék is kifejezetten jól ment. A felnőttekkel egyébként Svájcban és Spanyolországban is együtt készültem és, úgy érzem, nem vallottam szégyent.

- Mennyire furcsa, hogy a világ legnagyobb sztárjaival együtt készülsz, utazol, játszol?
- Amikor ott vagyok, akkor néha még magam sem hiszem el. Szembejön velem az edzőközpontban Carew, Barry vagy Young. Válogatott játékosok, akiket korábban csak a tv-ben láttam. Sőt, most is akkor döbbenek csak rá, hogy hol vagyok, amikor a tv-ben látom őket. Otthon ülök és csodálom a játékukat, másnap meg együtt edzünk. De a legnagyobb az lenne, ha nemcsak edzéseken, hanem a Premier League-meccseken is együtt játszanánk.

Forrás és fotó: pepsifoci.hu

Címkék: stieber z.