Vadócz: Fegyelmezetlen voltam, azért rúgtam gólt

A spanyol bajnokság hétvégi fordulójában megszerezte első gólját Vadócz Krisztián az Osasuna színeiben. A középpályás mindössze négy percnyi játéklehetőséget kapott, ám ennyi idő is elég volt hozzá, hogy góljával ő is segítse az idénybeli első győzelmét szerző pamplonaiakat. Vadócz a mérkőzés után a pepsifoci.hu-nak elmondta, találatát fegyelmezetlenségének köszönheti.

- Összesen négy percet játszottál mégis gólt szereztél. Nem rossz eredmény.

- Igen, lehet, hogy kihoztam a maximumot a meccsből… Időhúzó céllal jöttem be, meg az volt az utasítás, hogy a középpályán stabilizáljam a játékot, és ne menjek előre. Végül is ezt nem tartottam be, fegyelmezetlen voltam. Az időt viszont jól húztam. A gólörömmel is elment két perc… - mondta Vadócz a pepsifoci.hu-nak.

- A gól körül volt egy kis vita, ha jól hallottuk.

- Vita nem volt, csak megtévesztett többeket, hogy a stadionban az iráni csapattársam Nekounam nevét írták ki, és mondták be. Messziről biztosan nem látszott pontosan, hogy melyikünk lőtte el, mert egyszerre mozdultunk a beadásra. Azt viszont az ember érzi azért általában, hogy az ő lőtte –e el a labdát, vagy sem, úgyhogy én tudtam örülni a gólomnak. A meccs után a televíziós felvételeknek köszönhetően aztán már mindenhol az én nevem szerepelt, így a klub honlapon is. Mondjuk ennél sokkal fontosabb volt, hogy végre megszereztük az első győzelmet, és elmozdultunk az utolsó helyről.

- Az elmúlt három meccset zsinórban végig játszottad Camachónál, így kicsit meglepő volt, hogy most a kispadra ültetett?

- Engem inkább az lepett meg, hogy egyáltalán a kispadra leülhettem. A válogatott meccsen kaptam egy elég durva rúgást, aminek következtében csütörtökön, és pénteken még a mozgás is nehezemre esett. Szombaton tudtam először edzeni, de akkor is összeszorított foggal. Ez nyilván látszott is rajtam, de úgy voltam vele, hogy mindenképpen szerettem volna legalább a keretbe kerülni. A gól után azt mondom megérte, hogy nem kényeskedtem, ahogyan azt sem bántam meg, hogy a válogatott meccsen nem kértem a szünetben cserét. Így két győztes meccs részese voltam négy napon belül. Az egyiket végig játszottam, a másikon meg gólt rúgtam. Ezek az élmények elfeledtetik a fájdalmakat is - fogalmazott a pepsifoci.hu-nak az Osasuna légiósa.

Forrás: www.pepsifoci.hu

Címkék: vadócz