Gera: Felgyógyultam, tudok játszani!


Remek hírt oszt meg a pepsifoci.hu olvasóival Gera Zoltán legfrissebb bogbejegyzésében. A Fulham magyar légiósa felépült sérüléséből csütörtökön ismét bekapcsolódott a csapat edzéseibe, így, ha Roy Hodgson is úgy akarja, hétvégén akár vissza is térhet a londoniak soraiba. Gera örül, hogy a lehető legkönnyebb ellenfelet kapták az FA Kupában, aminek egészen a döntőjéig szeretne menetelni.

- Csütörtökön már ismét be tudtam szállni a közös edzésbe, és nem éreztem a lábamat, így azt hiszem, kimondhatom, hogy újra teljes értékű vagyok. A sérülés nem volt vészes, és annyi idő alatt gyógyult, mint amire számítani lehetett, azaz két bajnoki és egy kupameccs maradt ki. Talán már hamarabb is be tudtam volna szállni az edzésekbe, de a rendkívüli hideg miatt, nem tudtunk kint edzeni, mivel a pályákat jég borította.

A mostani edzésen is még fagyott volt egy kicsit a felső réteg, de azért már lehetett normálisan edzeni. Nem tudom, hogy hétvégén keretben leszek-e, hiszen a meccsig összesen kétszer tudok a csapattal edzeni, de azért lehet, hogy a padra már leültet az edzőnk. Közben az FA Kupában továbbjutott a brigád, és elvileg a következő kört is be kéne húznunk, hiszen mi kaptuk a legalacsonyabb osztályú ellenfelet.

A Kettering Town az ötödosztályban játszik, és bár a kis csapatok szoktak nagy meglepetéseket okozni, azért általában ez a kör már a végállomás szokott nekik lenni. Azon leszünk, hogy ez most is így legyen. Nagyon jó lenne idén ismét eljutni a Wembleybe, ahol eddig már játszottam osztályozót és FA Kupa elődöntőt is.

Az igazi egy FA Kupa-döntő lenne, de nem akarok előre rohanni, addig még van pár feladat, és persze a legfontosabb a bajnokság, ahol még nagy adok-kapok vár minden csapatra.

Forrás és fotó: www.pepsifoci.hu

Címkék: gera