Csizmadia Csabi legújabb blogbejegyzése


Az elmúlt két hétben keményen készültünk a mai Medimurje elleni mérkőzésre mert nagyon fontos ez a mai meccs számunkra, hiszen a felzárkózáshoz kellenek a pontok!
Sajnos az elmúlt fordulóban 6-0-ra kikaptunk a Dinamo Zagrebtől Zágrábban és most mindenképpen javítanunk kell és bízom benne hogy sikerülni is fog!

A héten 3 napot Szlovéniában edzőtáboroztunk egy Zrece nevű kisvárosban!
Napi két edzéssel készültünk! Az elmúlt vereség miatt a csapatot nagyon felfordította az edzőnk, sajnos én is áldozatul estem ennek a vereségnek és most valószínŰ, hogy a mai napon nem is leszek kezdő!
De hát ez benne van a futballban, nem vagyok elkeseredve, mert készülök tovább és jövő héten visszakerülök a helyemre tudom!

Természetesen én is végigkövettem a válogatott mérkőzéseket, hát sajnálom hogy mindkét meccsen verességet szenvedtünk, mert kis szerencsével mind a két meccsen minimum pontot csíphettünk volna!
Jó volt látni hogy mindkét meccsen teltház volt a Psukás Ferenc stadionban!
De még semmi sincs veszve, hiszen még 2 mérkőzés hátra van, tudjuk a mai fociban nincs előre lefutott mérközés!
Bármi előfordulhat! Bízni kell a fiúkban!

Őszintén szólva nehéz így nézni a mérkőzést, amikor már az ember megtapasztalta hogy akár ott is lehetne, de azon dolgozok, hogy minél hamarabb visszakerüljek a válogatottba és a teljesitményemmel felhívjam magamra újra a figyelmet!