Csizi újabb blogbejegyzése

Már régen jelentkeztem, de próbálok azért igyekezni!
Nos a válogatott meccsek miatti szünet után már volt egy bajnoki mérkőzésünk amit megnyertünk szombaton 3-0-ra, én végigjátszottam a meccset aminek nagyon örültem, hiszen végre a helyemen játszottam jobbhátvédben, legutóbb belső védő voltam igaz szeretem mindkét posztot, de ha választani kell a jobbhátvéd az én kedvencem!
Nagyon jól ment a játék nekem is és az egész csapatnak. Sikerült felzárkóznunk most a többi csapat mögé, 4 ponttal vagyunk már csak lemaradva a 2.-tól és most hétvégén vagyis pénteken megint itthon játszunk és szeretnénk odakerülni a "helyünkre"!Összeségében nagyon örülök, hogy újra visszakerültem a csapatba és mint mondtam a munka mindig beérik, most ebben a szezonban 15. meccset játszottam és még van hátra 4 bajnoki és 1 kupameccs.
Ha továbbjutunk jövő héten a kupában, akkor még 3 kupa meccsem lehet ebben a szezonban!
És azt a célt tűztem ki magam elé, hogy minden hátralévő meccsen játszani akarok, ezért dolgozok!
Nos visszatérve a programra pénteken az Inter Zapresic-t fogadjuk, jövö héten kedden utazunk Pulába kupameccsre az Istra ellen és jövő héten utazunk szombaton a Rijeka-hoz! 3 meccs egy hét alatt!
Nagyjából ennyit a fociról ami történt az elmúlt hetekben!
Válogatott:
hát sajnos csak 4. helyen végzett a csapat, igaz ha a realitást nézzük akkor ez a realitás, de ha azt nézzük hogy az utolsó négy meccs előtt 4 ponttal a portugálok előtt voltunk, úgy kicsit csalódás!
De ami fontos, hogy újra megszerette a közönség a csapatot és ezt jó volt látni hiszen ha jól tudom minden mérkőzésen telt ház volt!
Ebből kell kiindulni! Viszont azt nagyon sajnálom hogy a Gera Zoli lemondta a válogatottságot, mert eddig ő volt az egyik legjobb futballista akivel valaha is játszottam és én véleményem szerint nagyon hiányozni fog a válogatottból, mint emberileg mint futbalistaként!
Most ennyi, hamarosan újra jelentkezem!

Címkék: csizmadia, csiziblog