Csizmadia Csabi blogbejegyzése - 11.10.

Nos, a legutóbbi blogbejegyzésem óta ez történt:
 
Az Inter Zapresic elleni mérkőzésünket megnyertünk 5-2-re. Végig játszottam a mérkőzést, és az első gólunknál az én índitásomból született a gól, és nagyon fontos győzelmet arattunk!
 
Utána kedden utaztunk Pulába, ahol 1-0-ás győzelmet arattunk. Nem játszottam, mert a vasárnapi edzésen az edzőnk elmondta, hogy a hétvégi Rijeka elleni meccs sokkal fontosabb és nehezebb, és pihenjek mert az fontosabb, és a kupa meccsen úgymond kicsit gyengébb az ellenfél csapata, és őket mindenféleképpen meg kell vernünk! Most meg is lett az 1-0-ás siker!
 
Hétvégén Rijekaba utaztunk, és mint ahogyan leírtam, kezdő is voltam, és végig játszottam a mérkőzést. Két gólt is sikerült szereznem, egyet ide egyet oda:) Vezettünk 1-0-ra utána kiegyenlített a Rijeka, majd egy szöglet után sajnos az én fejemről csúszott be a vezető góljuk. Az ellenfél picit testtel meglökött, és irányt
változtatott a labda, és bement a hosszúba. Védhetetlen volt:):) Meccs után mondtam is a kapusunknak, hogy nem tehettél róla:) Viccesen:) Rá két percre meg nekünk volt egy oldalsó szabadrugásunk, és sikerült befejelnem. Ezzel kiegyenlítettünk, és a 89. percben megszereztük a győztes találatot is, ami nagyon fontos volt!
Jó kis mérkőzés volt, és megérdemelt a győzelem!
 
 
 
 
 A hétvégén meg a Lokomotivot fogadtuk, és 1-0-ra nyertük meg a mérkőzést. Az én beadásomból született a gól, és azzal meg is nyertük a mérkőzést! 75 percig voltam a pályán, és elfáradtam nagyon!
Úgyhogy újbol nagyon fontos győzelmet arattunk, és feljöttünk az 5.-ik helyre. Igaz, nagyon szoros, hiszen a másodiktól 2 pontra vagyunk, az elsőtől 6-ra, úgyhogy jövünk fel fele szép lassan!
 
 
 A következő hetek programja nagyon sűrű lesz, hiszen most hétvégén nem játszunk, utána viszont 3 hét alatt 5 mérkőzésünk lesz, ebből 3 bajnoki meccs: a Varteksel,a Zagrebbel és a Cibaliaval! Meg kétszer megmérkőzünk a kupában a Varteks Varazdinnal! Úgyhogy kemény hetek jönnek! Hétvégén meg a válogatottak miatt nem lesz forduló!
 

Nos a fociról ennyi történt az elmúlt hetekben!
 
Viszont sikerült megnéznem élőben a Vidi-Debrecen meccset! Nagyon jó kis mérkőzés volt, és megérdemelten nyert a Vidi! És ami még szép volt, hogy sokan voltak a mérkőzésen!
Utána találkoztam a fiúkkal egy kávézóban, és nagyon jókat dumáltunk, meg természetesen gratuláltam nekik!

Azóta újabb 2 győzelem volt idegenben, ami nagyon szép győzelem volt. Ehhez is gratulálok a csapatnak, és ha már a gratulációknál tartunk, akkor gratulálok a csapatnak az őszi bajnoki címhez!

Örülök hogy a Gabit behívták a válogatottba, mert már kiérdemelte, és remélem játszani is fog! Szorítani fogok neki nagyon!
Nos befejezem most a blogot, további szép napot mindekinek!

Üdv: Csizi
Címkék: csizmadia, csiziblog