Juhász Roland 1. blogbejegyzése

Sziasztok!
Mivel sokan kérdezték már tőlem, miért nem vezetek internetes naplót, most úgy döntöttem megpróbálkozom vele..
Kicsit visszanyúlok az időben, kezdeném a válogatott év végi fellépésével. Számomra különleges volt az a mérközés, a belgák ellen készülhettem az 50. mérkőzésemre a válogatottban. Az egész hetes felkészülés nagyon jól sikerült, majd jött a hétvége, a meccs, ami sajnos az elmúlt két év legrosszabb játékát hozta a részünkről.. Nagyon jól esett a mérkőzés előtt az mlsz köszöntése, de örömre nem volt okom, mert nagyon dühös voltam a lefújás után.. Összefoglalva az évet a válogatottnál, nagyon vegyesre sikerült, az év első felében minden úgy alakult ahogy szerettük volna, majd a második szakaszban, gondolok itt az szeptemberi időszakra, fontos találkozókon szenvedtünk vereséget, de a hangulat amit a szurkolók teremtettek, felejthetetlen élmény marad számomra/számunkra!Soha nem éreztem még ezt az érzést, ami a Svéd és a Portugál meccs előtt és a stadionban fogadott bennünket! Egyszerüen leírhatatlan..

Áttérve a klubcsapathoz, miután visszatértem a válogatottból, folytattuk a jó szériát a bajnokságban.. Itt egy történetet szeretnék elmesélni, ez év februárjában életemben először levágattam nagyon rövidre a hajam... Majd a soron következő három bajnoki mindegyikén sikerült gólt szereznem.. Most a válogatott fellépése után ismét úgy döntöttem, levágattam és a következő két meccsen a kapuba találtam, amit a csapat managere meg is jósolt, de hiányolta a 3. gólt... Jó lenne ha a hajvágáson múlna, hogy sikerül gólt szerezni avagy nem..:) Nekem viszont fontosabb, hogy a védelem ne kapjon gólt és szerencsére az elmúlt két hónapban, a bajnokságot és az európa ligát is egybevéve három gólt kaptunk, kettőt pontrúgás után.. Nekem ez sokkal fontosabb!
Továbbra is az élen állunk 5 pont előnnyel és az elmúlt hét meccs mindegyikén begyűjtöttük a három pontot.. Az európa liga miatt kicsit keserű a szánk íze.. Hazai pályán játszottunk a Dinamo Zagrebbel és 1:0-ás vereséget szenvedtünk, pedig nekünk az egy pont is elég lett volna a továbbjutáshoz.. A szerencsével is hadilábon álltunk picit, ők az egyetlen helyzetükből eredményesek voltak, mi pedig számtalan lehetőséget puskáztunk el.. A saját dolgunkat nehezítettük meg, Amszterdamba kell kiharcolnunk a továbbjutást, igaz egy pont is elég lenne..

Egy nagy öröm is ért mikulás alkalmával, az otthoni szaksajtó megválasztott az év aranylabdásának, (itt olvasható egy rövidebb cikk) nagyon örültem neki, igazán szép mikulás ajándék!
Ebben az évben még hat meccs van hátra szóval nem unatkozunk, a következő bejegyzésemben remélem hasonlóan pozitív dolgokról tudok majd mesélni.
Röviden ennyi fért bele:)
Addig is minden jót!
 

Címkék: blog, belgium, juhász