Gera: Nyugi Öcsi, tesztelni foglak!

Gera Zoltán legfrissebb blogbejegyzésében természetesen a Manchester United ellen aratott fényes, 3-0-s sikerrel foglalkozik. A futballista külön örül annak, hogy végre bajnokin is kezdőként bizonyíthatott az ék mögötti pozícióban, a meccs előtt pedig Kuszczak kapussal zrikálták egymást.

Rég voltam ennyire boldog és felszabadult egy meccs után, mint most szombaton. Általában figyelek arra, hogy ne értékeljem túl a dolgokat, de most ez nem volt könnyű, mert tényleg éreztem, hogy nagyon nagy dolgot vittünk véghez. Megverni a Manchester Unitedet eleve nagy dolog, de kapott gól nélkül és hármat rúgva nekik, na, erre azt hiszem mindenki azt mondja, hogy igen, ez nagy dolog. Én is így vagyok vele, és most aludva kettőt a történtekre, még mindig úgy érzem, hogy nem kis dolgot vittünk véghez.

Az külön öröm, hogy végig pályán lehettem, ráadásul először tett be az edzőnk kezdőként arra az új posztra, amit nemrégiben talált ki nekem. Nagyon jól megy mostanában ezen a csatár mögötti poszton, de eddig csak az Európa Ligában kaptam szerepet kezdőként, itt az angol ligában maximum csereként tudtam beállni. Arra nem is igazán számítottam, hogy pont a ManU ellen debütálhatok kezdőként, de végül örülök, hogy bejött a dolog. A második félidőben különösen jól éreztem magam a pályán, csak azt sajnáltam, hogy nem jött össze a gól.

Kivonuláskor a játékoskijáróban Kuszczak – aki régi haverom a West Bromból – oda is szólt: „Mit készülődsz? Tesztelni akarsz ma?” Mondtam neki: „Nyugi Öcsi tesztelni is foglak, úgyhogy szedd össze magad!”. Jót nevetett, aztán volt is egy lehetőségem, amit kapásból elrúgtam, de Kuszczak nagyot védett.

Szóval élveztem a játékot, és, azt hiszem, megérdemelten nyertünk. A Manchestert szerintem teljesen megtörte a második félidő elején bekapott gól. Úgy jöttek ki, hogy megfordítják a meccset, erre az első támadásból kaptak egyet. Utána már nem tudtak újítani, nekünk meg majdnem minden sikerült.

Nagyon jó, hogy ilyen előzményekkel tudunk nekimenni a karácsonyi őrületnek, ami számunkra idén a szokottnál is keményebb lesz. Nemcsak azért mert sok meccset játszunk, hanem az ellenfelek miatt is. Karácsonykor két nap alatt játszunk két londoni derbit. Először jön a Tottenham, aztán mi megyünk a Chelsea-hez, szóval nem akármilyen ünnepünk lesz.

Már nagyon várom amúgy a Karácsonyt, hiszen a kislányom, Hanna most fogja először igazán érteni, felfogni, hogy mi is zajlik ilyenkor. Szerencsére a londoni meccsek miatt nem leszünk úton egyáltalán, úgyhogy lesz időm a családdal is lenni. Remélem, otthon is mindenkinek szép, és békés lesz az ünnepe. Innen Londonból kívánok mindenkinek boldog ünnepeket – írja blogjában Gera.

Forrás: www.pepsifoci.hu

Címkék: anglia, gera, gerablog