Gera: Középre vágyom!

"Személy szerint én is elégedetlen vagyok, mert ezúttal nem ment úgy a játék, mint a korábbi fordulókban. Ennek oka lehetett az is, hogy ezúttal ismét a szélen kaptam helyet, ráadásul nem is a jobb oldalon, hanem ugyanúgy a balon, ahogy a tavalyi bajnokságban. Most nem igazán ment a játék, nem éreztem olyan jól magam a pályán, mint a csatár mögötti pozícióban."

Sajnos elrontottuk a Stoke meccset. Az első félidőben elengedtük az ellenfelünket, és utána már hiába játszottunk jól, hajráztunk nagyot, nem tudtuk visszahozni még az egy pontot sem. Kár érte, mert az utóbbi időben nagyon jó meccseink voltak. Személy szerint én is elégedetlen vagyok, mert ezúttal nem ment úgy a játék, mint a korábbi fordulókban.

Ennek oka lehetett az is, hogy ezúttal ismét a szélen kaptam helyet, ráadásul nem is a jobb oldalon, hanem ugyanúgy a balon, ahogy a tavalyi bajnokságban. Most nem igazán ment a játék, nem éreztem olyan jól magam a pályán, mint a csatár mögötti pozícióban.

Érdekes, hogy amikor a sérülések miatt kipróbált az ék mögött az edzőnk, egyből éreztem, hogy az a nekem való hely. Még itt, a blogomban is lelkendezve számoltam be róla, és aztán az élet engem igazolt, mert a következő fordulókban rendre jól ment. Magam is éreztem, hogy a játékom rendben van, de a kritikák is pozitívak voltak klubon belül is, és a médiában is. Öt meccsen rúgtam három gólt, és azon kívül is odaértem meccsenként legalább két alkalommal gólhelyzetben a kapu elé, ami a Premier League-ben nagyon jó arány.

Természetesen örültem volna, ha továbbra is azon a poszton kapok helyet, de az élet másként alakított a dolgot, és most meg kellett elégednem a bal oldali középpályás szerepkörrel. Remélem, hogy a jövőben azért lesz még lehetőségem középen játszani a csatár mögött, mert igazán oda vágyom. Egyébként a mostani vereség ellenére jó a hangulat, hiszen sikeresen vettük az akadályokat a karácsonyi nagy rohanásban.

Most lehet, hogy kicsit megtorpan itt az élet, mert a hó mindent felborított. Meccsek és edzések maradnak el, hideg van, esik a hó, és Anglia ezt egy kicsit nehezen viseli. Remélem, azért rövidesen rendben lesznek a dolgok, visszatér minden a régi kerékvágásba, mert fontos lenne, hogy futballozhassunk.

Forrás: www.pepsifoci.hu

Címkék: anglia, gera, gerablog