Nem a rivalizálás, hanem a teljesítményem érdekel - Szalai blogbejegyzése

Először is elnézést kérek, hogy hosszú ideig nem jelentkeztem a blogomban írással, remélem, megértik a kedves Olvasók, hogy sok dolgom volt az elmúlt napokban. Vasárnap délelőtt írtam alá a szerződésemet Mainzban, délután pedig már szerepeltem a csapat edzőmeccsén. A nagy hidegben rendezett találkozón nem sokkal a beállásom után gólpasszt adtam. Jó kezdés volt tehát, bízom benne, hogy a folytatás is hasonló lesz. Gólokkal, gólpasszokkal akarok bizonyítani új klubomban.

Nyár óta téma volt a Mainzba szerződésem, úgy éreztem, hogy ez az a klub, amelyik a legélénkebben érdeklődik irántam, ezért is választottam őket. Élvonalbeli csapathoz akartam igazolni, ez nagy örömömre sikerült is, ráadásul nem akármilyen bajnokságba szerződtem, hiszen a Bundesliga a topligák közé tartozik. Az sem utolsó szempont, hogy Németország nem ismeretlen számomra, hiszen korábban Stuttgartban éltem.

Új csapatom jól szerepelt az ősszel, a Mainztól remek teljesítmény a 9. hely. Tudom, hogy sok csatár van a keretben, de sosem foglalkoztam a riválisokkal, most sem teszem, kizárólag a saját teljesítményemre koncentrálok!

Hízelgőek a nyilatkozatok és az elemzések, amelyek velem kapcsolatosak, de ezekre sem figyelek különösebben. Hozni akarom a formám a tavasszal, és szeretnék tovább fejlődni!

Az elmúlt napokban orvosi vizsgálatokon vettem részt, főleg ezzel telt el az idő. Egyelőre még szállodában lakom, várhatóan a jövő héten költözöm be az új otthonomba. A kocsit viszont már megkaptam, ennyivel könnyebb a dolgom. A közösségbe való beilleszkedésemhez, valamint a város megismeréséhez segítségemre lesz csapattársam, Lőw Zsolti, akit régóta ismerek, és nagyon kedvelem őt.

Forrás: Nemzeti Sport Online/blogzona.hu