Kulcsár Tamás: az MTK az otthonom

Az mtkhungaria.hu oldalon olvasható egy interjú Kulcsár Tamással, aki jelenleg a lengyel Polonia Warszawa játékosa, de most itthon van és korábbi csapatánál az MTK-nál edz.

A 2008-as bajnoki aranyéremben tevékeny szerepet vállaló Kulcsár Tamás újra az MTK-ban edzett. A középpályás szombaton tér vissza Lengyelországba, így a mieinkkel kezdte a felkészülést.
- Amikor megvásárolt a Polonia, abban maradtunk Domonyai Lászlóval és Garami Józseffel, hogy amennyiben itthon vagyok, bármikor lejöhetek edzeni, ha szükségesnek látom - mesélte honlapunknak Kulcsár Tamás. - Debrecenben pihentem, de már Pesten vagyok, így megkérdeztem, hogy most élhetek-e a felajánlott lehetőséggel. Szerencsére nyitott kapukat találtam, így szombatig a csapattal dolgozom, akkor utazom vissza Varsóba, ahol megkezdem a felkészülést.

- Hogy érzed magad Lengyelországban?

- Ez összetett kérdés. Én egy eléggé közösségi ember vagyok, a barátnőm kint van velem, és ő sem egy otthon ülő típus, de sajnos elég nehéz a helyzet, mert a csapatban mindössze hárman beszélnek angolul, így bonyolult kapcsolatokat teremteni. Sok légióstól hallottam, hogy nagyon nehéz külföldön beilleszkedni, Lengyelország ráadásul elég speciális terület. Viszont 27 éves vagyok, így mást is szem előtt kell tartanom, ebből a szempontból viszont rendkívül korrekt a Polonia.

- Hogy érzed magad újra a srácok között?

- Sokakkal tartom a kapcsolatot, ahogy hazajövök egyből találkozunk például Pál Andrással, akivel országos cimborák vagyunk, és persze Urbán Gabival is, velük szilvesztereztem. Mindenkinek van egy otthona a futballban, nekem az MTK, úgyhogy jó érzés volt hazajönni...

Forrás: mtkhungaria.hu