Tóth Balázs: Meglepett a meghívó, de nagyon örülök neki!

Egervári Sándor az új szövetségi kapitány keretet hirdetett az angolok elleni augusztus 11-én sorra kerülő barátságos válogatott mérkőzésre. A keretet böngészve egy-két meglepetést is észre lehetett venni. A Belgiumban légióskodó Tóth Balázst kérdeztem erről.

A belga légióból ketten is a keret tagjai vagytok. Sokakat azonban meglepett hogy te kerültél be Tőzsér Dani helyett. Téged is meglepett a meghívó?
- Igen, meglepett a meghívó, de nagyon örülök neki és remélem, hogy lehetőséget is kapok Anglia ellen és megnyerem a kapitány bizalmát! Fontos lenne, hogy jó játékkal rukkoljon elő a csapatunk!

Az előző szezon végeztével téma volt, hogy klubot, esetleg országot is váltasz. Lesz ebből valami?
- A klubváltásról nem tudok mit mondani, itt vagyok a Genk-nél, két éves szerődésem van még. Edzek és készülök a többiekkel.

Mennyi esélyt látsz arra hogy a posztodon játszó belga srácot kiszorítsd a kezdőből?
- Ez egy jó kérdés! Esély van rá, de hogy mennyi nem tudom! A lehető legjobbat próbálom kihozni magamból, hogy ha szükség van a játékomra a maximumot tudjam nyújtani!

Dani veled vagy a belga sráccal érti meg magát jobban a középpályán?
- Természetesen velem! Jól játszottunk együtt amikor lehetőséget kaptunk.

És ezt az edző nem látja? Bár nemzetközi kupát érő helyen végeztetek, azért az alapszakaszban akadtak nehézségek.
- Jó kérdés! Amúgy holnap fogok beszélni az edzőmmel személyesen, akkor többet megtudok.

A magyar bajnokságot figyelemmel kíséred, gondolom legfőképpen korábbi klubodat a Videoton szereplését követed árgus szemekkel. Mit szólsz ahhoz hogy már az Európa-liga első körében búcsúzni kényszerültek?
- Hát nagyon nem örültem neki! Szorítottam a srácoknak! Egy kicsit az idény eleji formát éreztem rajtuk, de úgy érzem, hogy ha később játszottak volna, szerintem tovább tudtak volna jutni. Remélem a bajnokságban sikeresek lesznek.