Gera a mesterlövész

Gera Zoltánra biztosan jó hatással lesz a szombati Craven Cottagen aratott Werder Bremen elleni győzelem a most szombaton kezdődő 2010/2011-es Premier League szezonkezdet előtt. A válogatott játékos Clint Dempsey helyére állt be bő egy óra elteltével, és nem sokat teketóriázott, mesterhármassal köszönt be a brémaiaknak.

"Nagyon boldog vagyok, mert nagyon jól játszottunk a második félidőben, gólt lőni mindig jó érzés, főleg hármat, egy olyan jegyzett csapat ellen mint a Werder Bremen." - nyilatkozta Gera a klub honlapján.

"Az első gólnál szerencsém is volt, de hát ennek a játéknak ez elengedhetetlen része. A második gólnál jó keresztlabdát kaptam Bobbytól (Zamora), megfelelő időben voltam megfelelő helyen."

"Szeretnék minnél többet játszani az új idényben is, de hogy fogok-e játszani vagy sem azt majd az új menedzser eldönti. A csapat nagyon erős, nagyon sok jó játékosuna van a Fulhamnek, nehéz lesz bejutni a csapatba, de remélhetőleg azért kezdeni fogok." - folytatta Gera.

Mielőtt azonban elkezdődik az új szezon, Gera Zoltánra és Bobby Zamorára is vár még egy megmérettetés. Augusztus 11-én szerdán ugyanis a magyar válogatott a világbajnokságon leszerepelt angoloknál vendégeskedik a Wembleyben.

"Angliának mindig jó csapata van, így nehéz estére számíthatunk, de úgy érzem ez egy jó lehetőség számunkra, hogy Anglia ellen focizhatunk. Új szövetségi kapitány lett kinevezve a magyar válogatott élére, fiatalok is vannak a keretben, már csak meg kell mutatnunk mire is vagyunk képesek. Bobbynak mondtam is, hogy szerdán találkozunk. Remélhetőleg ő is szerepet fog kapni."

"Azt hiszem fantasztikus szezont zárt tavaly, Bobby nagyon jó játékos, minden jót kívántam neki a válogatottban való szerepléshez."

(fulhamfc.com)