Szalai Ádám: Két fantasztikus csapat tagja lehetek

Hihetetlen, ami körülettem van az elmúlt hónapokban. Fantasztikus volt hazajönni úgy, hogy az első helyen állunk a Mainzcal, most pedig jó lesz úgy visszamenni, hogy sikeres voltam a válogatottal is!

Óriási öröm számomra, hogy két ilyen fantasztikus csapat tagja lehetek. Az is szenzációs, hogy a válogatottban és a klubcsapatomban is eredményes tudtam lenni.

Ami a legelképesztőbb, hogy ebben a szezonban minden tétmeccsen győzött az együttes, amelyikben pályára léptem. A Mainz ugyebár hét bajnoki meccsből hetet nyert meg, a válogatott pedig győzött Moldova, San Marino és most Finnország ellen is.

Nagyon nehéz dolgunk volt a finnek ellen, de rendkívül boldog vagyok, hogy sikerült győzni. Koman Vladimir lendületet adott a csapatnak, és fantasztikus passzokkal szolgált ki minket.

Két nagy helyzet is volt, ami után eldőlhetett volna a mérkőzés: egyszer lesen állították meg az akciót, pedig Gera Zoli hátrébb volt, mint a védő. A másik helyzetnél úgy érzem, jól sikerült a csel, majd a lövés is, de egy pici hiányzott.

Szerencsére egyiken sem múlott semmi, mert Dzsudzsák Balázs remek lövésével győzni tudtunk Helsinkiben!

Forrás: Szalaiblog